Dizolvare / Lichidare voluntara. In cazul in care doriti dizolvarea / lichidarea voluntara a firmei, aveti nevoie de urmatoarele documente:
– copie a cartilor de identitate a asociatilor/administratorilor;
– copia ultimului act constitutiv;
– copia certificatului de inregistrare (CUI).
De restul documentelor pentru dizolvarea / lichidarea voluntara a firmei: Decizia Asociatului Unic, Hotararea Adunarii Generale etc., ne ocupam noi.
Termenul pentru dizolvarea / lichidarea voluntara a firmei este intre 3-4 zile lucratoare de la formarea dosarului pentru Registrul Comertului – Etapa I.
Dupa publicarea in Monitorul Oficial a deciziei de dizolvare/lichidare voluntara a firmei si dupa trecerea unui numar de 30 de zile de la publicarea acesteia in Monitorul Oficial, urmeaza Etapa II – Radierea firmei – care se face intr-un termen intre 3-4 zile lucratoare de la formarea dosarului pentru Registrul Comertului.